
Rólunk
SMART KIDS tanulócsoport
Egyesületünk küldetése az ideális tanulási környezet megalkotása. Olyan gyermekeket nevelünk, akik otthonosan, magabiztosan, kiegyensúlyozottan és céltudatosan mozognak az őket körülvevő világban. Mindezt kis létszámmal és családias környezetben.
A vezető pedagógus felkészíti a gyermekeket az első osztálytól a negyedik osztály végéig a féléves és az év végi vizsgára. Projekt és digitális alapú tanulással, sokszínű módszertannal.
A projektmódszer a tanárok és diákok közös tervező és kivitelező tevékenységére épülő pedagógiai-didaktikai módszer, amely a megismerési folyamatot projektek sorozataként szervezi meg.
Pedagógiai értelemben a projekt olyan összetett feladat, amely középpontjában egy, többnyire gyakorlati természetű, a mindennapi élethez kapcsolódó probléma áll, és amelyet a tanárok és diákok közösen, együttműködve, több szempont szerint elemezve, komplex módon dolgoznak fel.
Egyesületünk ehhez teremti meg az ideális tanulási környezetet, amely felszínre hozza a belső motivációkat, amelyben a gyermekeink természetes módon sajátítják el a boldog élethez szükséges gondolkodásmódot és képességeket.
Olyan oktatást szeretnénk, amelyben a gyerek
- boldog,
- sikeres,
- nem szenved hátrányt, szabadon hibázhat,
- saját ütemében érik ifjúvá,
- élményein és tapasztalatain keresztül jut új ismeretekhez és
- játszva sajátítja el az alapfokú oktatás anyagát,
- a tantárgybontás helyett projektekben sajátítja el a tudnivalókat, mint például az írást, olvasást, számolást, digitális kompetenciákat,
- az értő figyelem segítségével válik egyre tájékozottabbá, kreatívabbá.
Az Egyesület elnöke: Zolnainé Hangonyi Helga
Egyesületi tagok: Földi Veronika
Lantosné Gombos Zsuzsanna

Egyesületünk fókuszában:
- a különböző kompetenciák fejlesztése
- különböző tanulási módszerek megtanítása
- az élethosszig tartó tanulás igényének kialakítása,
- a kíváncsiság, a természetes rácsodálkozás képességének megőrzése
- felelősségtudat, társadalmi felelősségvállalási kedv erősítése.
Tanulócsoportjainkban egyéni tanrend mentén alakítjuk ki a kompetenciaközpontú projektalapú tanulási programot.
A tanulócsoportunk életében ugyan nem
lesznek tanórák és csengőszó, tanulási alkalmak viszont igen. Mielőtt bármibe
is belekezdenénk, a figyelem összpontosítására, a koncentrációra helyezzük a
hangsúlyt. Tudomásul vesszük azt, hogy minden gyermek más. A gyermekek tanulás
iránti vágyát születésüktől kezdve a belső motivációjuk hajtja, mi ezt az erőt
fogjuk ápolni és táplálni.
